Mazda RX-9

Въпреки че Mazda с удоволствие ще продава на купувачите на спортни автомобили MX-5 Miata, отдавна липсва нещо от стабилната на компанията: ротационен спортен автомобил с двигател. Следвайки концепцията RX-Vision и дори концепцията Vision Coupe, ние издържахме за връщането на нещо по-голямо от японския автомобилен производител. Като Mazda RX-9.

Ако можем да вдъхнем малко вяра в нова заявка за патент, изглежда, че Mazda иска да ни предостави нашите желания.

Японското издание Motor Magazine за първи път съобщи миналата сряда за заявка за патент, Mazda подаде заявление за „амортизираща конструкция на превозното средство“. Снимката изобразява платформа в стил космическа рамка, предназначена да държи двигателя зад предната ос. Заявката за патент, подадена в Япония, беше оповестена на 12 септември. Докато заявките за патент често трябва да се приемат със зърна сол, има аргумент за архитектурата на задвижването на задните колела.

 

Това ще лежи в основата на нова спортна кола Mazda? Надяваме се.
JPO

Най-важното е да напомня, че Mazda беше отворена за факта, че има надлъжно разположение на двигателя. Да, вградени шест двигателя са на път от Mazda, а разположението на двигателя се поддава на платформа за задвижване на задните колела. Тази заявка за патент също показва настройка на окачване с двойно накрайник (много видна за спортните автомобили) и напречен елемент, който работи паралелно на предната ос. Това се поддава и на RWD платформа. Обърнете внимание, че структурната рисунка на патентното изображение не се отнася до друга Mazda, която в момента се произвежда.

Според японското списание неназован източник твърди, че този патент наистина е за спортен автомобил RX-9. Предполага се, че платформата ще бъде еднократна за спортния автомобил RX-9, макар че това е по-трудно усвоимо от това, което можем да купим само от патентния образ. Трудно е да се изграждат нискокачествени спортни автомобили на специализирани платформи - особено за по-малки производители, каквито Mazda абсолютно е. Би било много по-смислено да споделяте този вид платформа с по-луксозно купе или седан.

Разбира се, всичко това засега е непотвърдено. Автоматичните производители редовно подават патенти, които никога не виждат светлината на деня. В съчетание с предварителна информация обаче не е трудно да удържите надежда за друг спортен автомобил Mazda със завъртане. По дяволите, дори луксозно купе с вградени шест звучи възхитително.

Mazda ще отпразнува 100-ия си рожден ден през следващата година, така че може би, просто може би планира изненада да прозвучи в стогодишнината си с всички нас.