AD BLUE | Podaraci.bg

Филтър

Цена

Опаковка

  • 1.5 ЛИТРА
  • 10 КГ
  • 10 ЛИТРА
  • 20 КГ
  • 1890 МЛ

Производители

  • BMW
  • BORG
  • FEBI BILSTEIN
  • MERCEDES OIL
  • SHELL
  • TOTAL
  • VAG OIL

БЛОГ Какво ново

Препоръки за Зимата

Препоръки за Зимно шофиране 1. Не карайте през зимата, докато целият сняг и лед се изчистят от прозорците, страничните огледала, фаровете, задните светлини и най-важното - регистрационнит...


Maserati Levante S

Наред с неизбежното издигане на спортния полезен автомобил, се наблюдава и допълнително покачване на високоефективни луксозни SUV. От Porsche Cayenne до Lamborghini Urus, всички основни производите...


Още статии ...

AD BLUE

AdBlue е течен реагент, използван за пречистване на изгорелите газове на дизеловите двигатели по т. нар. метод на селективната каталитична неутрализация (англ. Selective Catalytic Reduction). Представлява воден разтвор, състоящ се от 32,5% високоочистен карбамид (урея) и 67,5% деминерализирана вода. Реагентът AdBlue позволява да се намали с 90% съдържанието на азотни оксиди (NOx) в ауспуха на дизеловите двигатели.

>Правата върху търговската марка AdBlue се притежават от Асоциацията на автомобилната промишленост на Германия (VDA). Изискванията към реагента AdBlue се определят от международния стандарт ISO 22241 или от немския DIN 70070. В някои страни този реагент е известен също като AUS 32 (на английски: Aqueous Urea Solution 32), а в Северна Америка – като DEF (на английски: Diesel Exhaust Fluid).Реагентът AdBlue се впръсква в ауспуха, като в резултат от селективната каталитична реакция азотните оксиди и амонякът се преобразуват в безвредните азот и водна пара.

Принцип на действие

Реагентът, намиращ се в специален резервоар, под налягане от 4,5 – 8,5 kg/cm² през инжектор се впръсква в потока от изгорелите газове. В резултат от въздействието на горещите газове върху разтвора (термолиза) карбамидът се разлага на амоняк (NH3) и изоцианова киселина (HNCO). След това изоциановата киселина в процеса на хидролизата се разлага отново на амоняк и въглероден диоксид (CO2). Полученият по този начин амоняк неутрализира азотните оксиди (NOX) чрез селективната каталитична неутрализация, в резултат от която на изхода се получава въглероден диоксид, азот (N2) и водна пара. За намаляване съдържанието на азотните оксиди вътре в двигателя допълнително се прилага система за рециркулация на охладените отработили газове (т. нар. AGR)

Безплатна доставка

Безплатна доставка над 99 лв.

Защо да изберете нас?

Защо ние

Доставка до всяка точка на България с куриери:

Защо да изберете нас?

Защо ние

Официална гаранция за всички стоки

Гаранция за връщане: 14 дни

Бърза доставка до офис или врата